Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

čtvrtek 30. listopadu 2017

Nový web Brněnských hřbitovů

Dnes jsem dostal odkaz na stránku webu Brněnských hřbitovů. V současné době je v testovacím provozu. Tak snad nebudou se stránkou velké problémy a bude pracovat ke spokojenost všech.






Stránku najdete na této adrese >>>

4 komentáře:

  1. Tak už teď mohu říct, že tento "nový" web vychází z toho původního a je pěkně k ničemu. Sám jsem si osobně ověřil, že informace v něm jsou zastaralé a neaktualizované. Vyhledal jsem si tam 5 různých hrobů a ve dvou z nich byli pohřbení naprosto jiní lidé. Čili pokud došlo k využití místa pro "nové zákazníky", tak tento údaj se v databázi vůbec nepromítl a původní pohřbení jsou zde stále uvedeni. Čili za mě je to fušérsky odvedená práce a na druhé největší město v republice opravdu velké zklamání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohu posoudit, nejsem tvůrcem, ale jen na stránku odkazuji. Takže by bylo nejlépe se svým názorem obrátit přímo na tvůrce stránek aby to mělo význam. Na zdejší stránce to nevyřešíme. A už vůbec ne anonymně.

      Vymazat
  2. Já vím, že to není Váš výtvor a také vím, že Vy s tím nic neuděláte. Za tím účelem jsem to nepsal. Vaše stránky se mi naopak opravdu líbí, v tom vůbec problém není. Reagoval jsem na to, jak jste psal, že doufáte, že s touto stránkou nebudou žádné problémy a vše pošlape. Což o to, stránka funguje, jen ta data v ní nejsou 100%ní (neříkám, že všechny). Nicméně z 5 hrobů byl ve dvou uložený někdo jiný, čili jsem tímto svým příspěvkem chtěl pouze upozornit, že nejde počítat s tím, že když někoho najdete v dané databázi, tak jej opravdu najdete i na daném místě. A ano, vše jsem si nafotil a opravdu mám v plánu informovat správce stránek o svém zjištění.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano s tím souhlasím, je je otázka zda poskytovatel dat je také provozovatel stránek. Samozřejmě nás to nemusí zajímat. Jestli se rozhodnete informovat provozovatele stránek o chybách bude to jen dobře. Já tam nikoho nemám pohřbeného tak nemohu posoudit.

    OdpovědětVymazat