Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 3. listopadu 2017

Stručná bojová historie Domobraneckého pěšího praporu číslo 167

Další z prací pojednávajících o osudech našich předků za první světové války. Narazil jsem na ni při hledání webu za účelem nalézt nějaký překlad "KMENOVÝCH LISTŮ". jedná se mi ovšem o to aby na jedné straně byl německý text a na druhé straně český překlad. Jak jsem zjistil tak se formuláře trochu od sebe liší abych neměl překlad totálně špatně protože se ty "kmenové listy" od sebe liší (ten co je přeložen a ten můj).

Radek Andonov Můj prapraděda Jaroslav Zajíček a Velká válka 1914–1918 Stručná bojová historie Domobraneckého pěšího praporu číslo 167.


Ukázka jedné strany dokumentu:


Vše najdete na této stránce: http://www.velkavalka.info/osudy/Zajicek_Jaroslav.pdf

Žádné komentáře:

Okomentovat