Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 30. června 2017

Kmenové listy pro vojáky z Čech, Moravy a Slezska z let 1820-1864

Narazil jsem na kmenové listy našich předků, ale je nutné být registrovaní a přihlášení. Pak se postupně proklikáte až k danému filmu se záznamy. Na jednom filmu jsou cca 3000 listů.

 Stránka s hlavním výběrem

Stránka pokračuje výběrem filmů

 Po otevření stránky s filmem se ukáží zmenšené obrázky

 Zvětšením a najetím na jeden dokument / stránku se dostaneme k dokumentu o jednotlivci, je jich tam několik ale jak je již z druhého snímku jasné jsou seřazeny podle abecedy. (Hledání je možné posunout dále odhadem o několik  desítek nebo stovek stránek zadáním do počítadla, vlevo nahoře v liště, kde posunujete stránky
)




Ukázka jednoho z přiložených dokumentů z databáze.

Pokud chcete stránky blogu pochválit klikněte sem >>>

To vše najdete na této stránce, ale napřed se musíte přihlásit na FamilySearch:

https://familysearch.org/search/catalog/489271?availability=Family%20History%20Library

1 komentář:

  1. Zdravím. Až nedávno jsem si všiml tohoto odkazu. Zkoušel jsem najít svého předka, ale neuspěl jsem. Nejedlíků tam několik je, ale ten můj ne. Václav Nejedlík, narozen 22. září 1828. Byl 10 let v armádě. Záložní svobodník u zemské c.k. pěchoty č. 3 arcivévody Karla, 1. pluku, 4. roty. je pravda, že jsem nezkoušel hledat podle německého zápisu v matrice....>> Wenzel Negedljk

    OdpovědětVymazat