Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

neděle 2. září 2018

Porovnání výsledků vyhledávání na FamilySearch a záznamy v matrikách Rakouska na Matricula


Tak jsem včera a dnes hledal na FamilySearch  příjmení Buchmayer. Jejich tohoto příjmení zatím jako šafránu.  Jak jsem zjistil, původně se předkové jmenovali Buchmayer a farář to postupně změnil na Puchmayer (v Kroměříži a oni došli z Rakous). To jen pro menší orientaci. V seznamu nalezeném pro Rakousko jsem našel několik záznamů pro obec Linec (úmrtí) a pro obec Stockerau, Niederösterreich, Austria (úmrtí a sňatek). Záznam byl ovšem jen zpracován takto (bez vlastního záznamu matriky – obrázek matriky není uveden):

Aloys Buchmayer
Österreich Beerdigungen, 1768-1918
Name:
Aloys Buchmayer
Gender:
Male
Death Date:
03 Mar 1825
Death Place:
Stockerau, Niederösterreich, Austria
Age:
_
65
Birth Date: 1760




Jaké však bylo pro mne překvapení, když jsem si našel Rakouské matriky, vyhledal danou obec (byli zde vedeny matriky u čtyř obcí):


A výsledek je nulový, ani jedni z dat uvedených v nálezu FamilySearch, jsem v matrikách Rakouska (Matricula) nenašel.

Žádné komentáře:

Okomentovat